Rampa amb trampa en obra nova

Vull dir-vos que avui he quedat bocabadada quan he anat a esmorzar a una cafeteria de La Roca que fa quatre dies que han obert.

Quan te la mires de lluny veus que té una rampa d’accés però, quan t’hi acostes veus la trampa. Per pujar la rampa hi ha un graó d’uns 12 centímetres aproximadament (no duia la cinta mètrica). Un cop has accedit a la rampa, i quan ja gairebé ets a dalt, et sorprèn un altre graó també de 12 centímetres molt a prop de la porta.

Aquí no acaba la cosa, perquè quan has obert la porta de vidre, gairebé topes amb una màquina escura butxaques que deixa un pas mínim per passar (ho he vist per les maniobres que ha tingut que fer una clienta que portava un cotxet de nens).

Què voleu que us digui? Al meu entendre només hi mancava un lletreret junt amb el dret d’admissió que digués: “cadires de rodes, No!”

A mi ja m’hi han vist prou, el més curiós és que està just al davant de l’Ajuntament.

Quina poca sensibilització! De qui?..

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, jo deixaria de banda la "sensibilització", i diria: quanta ignorància per parte del regidor d'urbanisme(?) per donar-li la licència d'obertura.Veig k les lleis continuen sent un panflet de propaganda¡mj

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Hola anònim mj.
M’alegra tornar-te a llegir entre els comentaris.
Ja veus que vull ser respectuosa i faig servir molt la paraula "sensibilització" i també els punts suspensius perquè cadascú tregui les seves conclusions.
Crec que els d’urbanisme no em llegeixen, catxis!
Gràcies per llegir el bloc.